甘日我好想多謝朋友們..吾想打日記...
我要多謝;;
牙冼;;有你陪我,系誠班吾覺得悶,永遠都好開心..
而且你又好傻好得意..
E嫦;;同你玩都好開心,好癲好搞笑,仲''風魔萬千少男''..
嘉汶;;同你識左3年,甘年最熟,好希望我地可以一年比一年熟..
同你傾計真系好吹得>\/<''好鍾意你..
E雯;;你成日都會為左大家而吾開心,但如果你系我地吾開心前已經喊左,
甘大家會擔心你多D..希望你煩既事吾再煩..
V嫂;;你好得意..成日都提起視覺系..祝你''夾BAND成功''!
希望我地想做既野快D做到..
牙鳳;;好鍾意你屋企*v*,同你傾計好開心..
妹妹;;你笑得好搞野..所以你笑我都會笑-\/-'''
小B;;你是一個開心果>\/<'''
C.Y;;好好人喔*v*..
金金;;同你傾計好開心..又系可以乜都傾..
---------------------------------------------------------------------
我要多謝;;
欣;;我識左你5年..5年內發生左好多野..但開心既永比吾開心既多..
翠兒;;你是很可愛的..請你的淚線不要發達..-\/-''''
雞仔;;親愛的爸打..一世都是爸打=-='''多謝你成日陪我飲酒
妍婷;;同你傾電話真系好開心好搞笑..
同你傾心事好岩..雖然你吾多俾到意見我..
細淇;;傻傻的..帶給我歡笑..
嘉玲媽;;教我做功課..thx,,
旭兄;;好一個傾訴對象..
Paul;;好朋友..識左4年Lu^皿^
Shouldn't;;要對自己個女朋友好D牙>/\<'''
朋友..{還是一個生命的路過者=-='''}
--------------------------------------------------------------
以上無提及既..還是忘記了-\/-''''
|