tSUI' BLOG★!
2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


- ❤❤❤誰及我可悲!?'''''' 分類: 未分類

{這篇很特別..名字都是不同的..}

為什麼有伴侶的人都不去珍惜!?

為什麼人只要是醜陋的就很醜陋!?

為什麼朋友關系很好的又要在雞蛋裡挑骨子!?

怎麼朋友們明明是幫著我..我卻會覺得無面!?

只是我不能面對..言而我也不懂..

最後..我還是害怕..害怕這些事情..

最好..最好它就不要出現在我的生活上

事實..我討厭自己..

為什麼我就是這樣的人!?

難道我的性格就不能好一些嗎!?

天..對我太不公平了吧!!..

為什麼我甚麼都是不好..!?

為什麼我''黑仔''的時候就會超級黑!?

為什麼..!?

為什麼我人格不好!?

為什麼我會有那麼多難堪的事情..!?

為什麼這幾天的事情都是沖著我而來!?

好難過..很辛苦..

天!!!放過我..我不過是一個人而已..不值得你玩弄我吧!?

沒錯..玩一個人..你不會浪費太多時間..

可惜..天!!你又知道那個人的心情嗎!?

你知道我是因為你給我的''黑仔''而不樂嗎!?

你明白我嗎!?別要對我說明白!!你還是在欺騙自己..

要到聖誕了..聖誕過後不久..生日了..

很多人都生日..我會快樂嗎!?

事情也應該要結束了吧!!!

2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


拾貳月拾壹日 分類: 未分類

尋日整焗薯..但系吾識整..搞到好難食..

夜晚再同牙哥一齊整..成功左/\V/\'''

岩岩好一人一個..無多無小..

牙哥真系叻...

2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天


拾貳月柒日 分類: 未分類

甘日要番學校幫手..

好煩忙囉..

又要做學生大使..又要唱歌..仲要幫黃SIR手..

企左成日囉!!>/\<''

11點幾有個小休..去左搵小B..有野食..

好搞野牙..哈哈..

D野食好好味..系佢地自己整架..好勁喔...

餘下做左D不可告人既野..

牙欣祝你快D搵番或者買番個TEL..

吾好吾開心牙..

另外..多謝你喔..

成日同你一齊都有野食-\/-''

好似系甘洗你錢甘...

牙冼..吾小心同你失散左..吾好意思..

好開心牙..甘日影左好多相牙..

希望呢..可以快D入落部電腦度喇../\\//\'''''



siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed