{這篇很特別..名字都是不同的..}
為什麼有伴侶的人都不去珍惜!?
為什麼人只要是醜陋的就很醜陋!?
為什麼朋友關系很好的又要在雞蛋裡挑骨子!?
怎麼朋友們明明是幫著我..我卻會覺得無面!?
只是我不能面對..言而我也不懂..
最後..我還是害怕..害怕這些事情..
最好..最好它就不要出現在我的生活上
事實..我討厭自己..
為什麼我就是這樣的人!?
難道我的性格就不能好一些嗎!?
天..對我太不公平了吧!!..
為什麼我甚麼都是不好..!?
為什麼我''黑仔''的時候就會超級黑!?
為什麼..!?
為什麼我人格不好!?
為什麼我會有那麼多難堪的事情..!?
為什麼這幾天的事情都是沖著我而來!?
好難過..很辛苦..
天!!!放過我..我不過是一個人而已..不值得你玩弄我吧!?
沒錯..玩一個人..你不會浪費太多時間..
可惜..天!!你又知道那個人的心情嗎!?
你知道我是因為你給我的''黑仔''而不樂嗎!?
你明白我嗎!?別要對我說明白!!你還是在欺騙自己..
要到聖誕了..聖誕過後不久..生日了..
很多人都生日..我會快樂嗎!?
事情也應該要結束了吧!!!
尋日整焗薯..但系吾識整..搞到好難食..
夜晚再同牙哥一齊整..成功左/\V/\'''
岩岩好一人一個..無多無小..
牙哥真系叻...
甘日要番學校幫手..
好煩忙囉..
又要做學生大使..又要唱歌..仲要幫黃SIR手..
企左成日囉!!>/\<''
11點幾有個小休..去左搵小B..有野食..
好搞野牙..哈哈..
D野食好好味..系佢地自己整架..好勁喔...
餘下做左D不可告人既野..
牙欣祝你快D搵番或者買番個TEL..
吾好吾開心牙..
另外..多謝你喔..
成日同你一齊都有野食-\/-''
好似系甘洗你錢甘...
牙冼..吾小心同你失散左..吾好意思..
好開心牙..甘日影左好多相牙..
希望呢..可以快D入落部電腦度喇../\\//\'''''