最近真系勁欠功課..到底我發生咩事!?
真系死俾佢睇..成日都吾記得做D功課...
一系就吾記得帶..一系就吾識做..
真系頂你咩!!..
我想專心上堂牙..但系我做吾到-\/-'''
因為我始終定力吾夠..無論點都會有D堂我都會玩..
就好似甘日甘..普通話堂勁訓-\/-''
{xx}竟然吾鬧我..真系o晒..但系又因為甘而訓得好舒服..
本來都吾多得閒去搞個BLOG..
但系又無無聊聊甘忍吾住搞左兩搞..最後搞到甘-\/-'''
就快冬天喇..所以個BLOG底變左甘既屎樣..
其實好似好吾襯-\/-''不過無所謂喇..
希望自己個BLOG可以越整越好..
甘日無同欣欣去MK..變左出MA咪去市中心行..
收獲系食就好飽-\/-'''牙媽就系甘睇衫..我就系甘企系佢格發呆..
我發覺企左甘耐無好處..有壞處---就系隻腳超支力..
食左好多野-\/-'''真系好多..飽到乜甘..
番到屋企先發現到座功課山真系好高..
所以..打到E度我就去做功課-\/-''''