開左個相BooK!!..
同E個BL0G好似樣..
吾似系;;一個系BL0G,,一個系相BooK..
E+靜系開左一個..
遲D再開多D..
希望大家會去喇/\/\*
網址!s;; http://photo.qooza.hk/siupig_lan
今日其實無咩打..
吾開心既又吾想打..
特別既事系由體育堂開始..
體育堂條骨又痛..真系乜乜乜牙..
不過其實都吾系體育堂既事..
食飯之前已經開始痛T^T..
媽媽媽咪牙!!點解我會成日整親!?
好無用牙!!
講番體育堂..超低能的..
認識了一位新朋友..是F.1的-\/-''
鄭乜盈<~這是一件班長..
佢好好玩..{不過佢個名我打左好耐-\/-''}
真系好好玩..又好乜..
{哈哈..好多字吾識}
到左班主任堂..想做功課又吾得..
要小測..超吾倨牙!!
放左學..落左一誠玩-\/-''
{真系超低能-\/-''}
發現牙君好好玩..
不過佢地成日都俾我搞到好無奈-\/-'''
之後就勁玩,勁玩,勁玩同勁玩../\/\*
交換左MsN..哈哈
跳舞系度玩..-\/-''
又系超低能..真系勁無奈..哈哈
不過俾人玩牙!!-\/-'''
算喇/\/\*
好多問題..好多誤會..好多煩惱..
我小了一個知己,,小了一位朋友..
你點解要轉校!?
好嬲牙!!哼..
你又誤會左我..我都無甘諗過..
我講既時候都諗吾到E樣野..
我吾系想甘牙..SoR!!
我想一切誤會自動消失..
誤會搞到我地幾個都好煩牙!!
誤會搞到我地友誼變左..
誤會搞到我地好辛苦!!
好憎D所謂既誤會牙!!\_________________/..