tSUI' BLOG★!
2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


開左相BooK 分類: 未分類

開左個相BooK!!..

同E個BL0G好似樣..

吾似系;;一個系BL0G,,一個系相BooK..

E+靜系開左一個..

遲D再開多D..

希望大家會去喇/\/\*

網址!s;; http://photo.qooza.hk/siupig_lan

拾月捌日 分類: 未分類

今日其實無咩打..

吾開心既又吾想打..

特別既事系由體育堂開始..

體育堂條骨又痛..真系乜乜乜牙..

不過其實都吾系體育堂既事..

食飯之前已經開始痛T^T..

媽媽媽咪牙!!點解我會成日整親!?

好無用牙!!

 

講番體育堂..超低能的..

認識了一位新朋友..是F.1的-\/-''

鄭乜盈<~這是一件班長..

佢好好玩..{不過佢個名我打左好耐-\/-''}

真系好好玩..又好乜..

{哈哈..好多字吾識}

到左班主任堂..想做功課又吾得..

要小測..超吾倨牙!!

放左學..落左一誠玩-\/-''

{真系超低能-\/-''}

發現牙君好好玩..

不過佢地成日都俾我搞到好無奈-\/-'''

之後就勁玩,勁玩,勁玩同勁玩../\/\*

交換左MsN..哈哈

 

 

跳舞系度玩..-\/-''

又系超低能..真系勁無奈..哈哈

不過俾人玩牙!!-\/-'''

算喇/\/\*

2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


拾月肆日 分類: 未分類

好多問題..好多誤會..好多煩惱..

我小了一個知己,,小了一位朋友..

你點解要轉校!?

好嬲牙!!哼..

 

 

你又誤會左我..我都無甘諗過..

我講既時候都諗吾到E樣野..

我吾系想甘牙..SoR!!

 

 

我想一切誤會自動消失..

誤會搞到我地幾個都好煩牙!!

誤會搞到我地友誼變左..

誤會搞到我地好辛苦!!

好憎D所謂既誤會牙!!\_________________/..



siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed