我今日去左三聖/\/\*
去左搵CoCo..
哈哈..去做功課喎..
超低能甘系度玩..
除左玩之外..仲玩.玩.玩.玩.玩同埋玩..哈哈
3:45落左沙灘..
攞住個叁罐{野}..
我學壞左!?
每次飲親吾夠一罐都吾夠''Hi''...
暈!?我都吾知要飲幾多先識暈..
我甘日無喊牙..
不過吾喊先系我..
而且都無事可以俾我喊喇..
喊咩牙!?無喇喇喊好白痴架..
笑咪幾好..
但系如果有一日你見到我明明系兩分鐘前喊緊..
後來變左笑..你吾好以為我真系無事..
其實我只系吾開心得濟..
已經吾再系第一次..
吾系第一次喊完就大笑..傻笑..
我明白喊吾出真系好辛苦..
但吾喊好似好過喊囉..
對我黎講-\/-''
同CoCo食左大大活..
幾乎靜系食左D肥牛..其他野都仲有好多靜底..
番到屋企..
系甘俾人鬧囉..
佢地又吾問我..
甘我無理由同佢地講架..
講真..我吾系好想同你地嘈架咋..
系又鬧吾系又鬧..
你都吾細喇..
系都要全家人鬧晒先開心..
第幾次牙!?
次次都系有你講無人講..
真系好後悔我只系飲左一罐囉!!
其實我都真系覺得自己好無聊..
都吾知聽日仲可吾可以陪次子../____________________\
大家都有TEl..
就系我一個無..
成日都好吾方便..
成日都搞0到吾知點甘...
不過最小..你真系肯答應我真系12月買Tel..
如果你吾買..我都吾知點面對你..
如果你吾買..你真系吾好怪我嬲囉..
真系..13碎女一部電話都無..
好樣衰架..出街左要問人怕電話..
俾人當我低能甘睇囉..
你到底明吾明!?
晚上同君小姐傾Msn..
小妹妹..佢會好愛你..好好珍惜佢..
佢吾會因為小事而嬲佢所囍愛既人..
你大可放心..
我答應你既..我會做../\/\*
我變壞'''如果'你們會遠離我嗎!?
.....我怕會帶壞你們
其實我都擔心..怕我有天真的會提著煙上街***
想著都感到可怕..但就想做..
|