|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 9 月 4 日 星期一 今日放假牙,超正牙,期待左好耐喇~ 訓到3點幾醒左,諗住出富東拎$$, 點知,仲未過數WO,冇$$用,超可憐唷******]]]] 跟住返到逸東,去左M記買野食, 之後返左屋企,打比歐嘉,等歐嘉返黎陪我出MK紋身, 等佢換衫,抩掂哂D野,成7點先搭車出去, 出到去,去左MK中心到行左陣,就去左體藝到紋身喇, 紋完之後,就去左許留山到食野,食完野,再行左陣, 就落左機鋪打機喇,超搞笑!!! 到左11點幾左右啦,就搭車返東涌LU∼
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 92 | » |