|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 9 月 3 日 星期日 TODAY,又同許留山激戰完喇,超辛苦唷∼ 放工返到黎,打比歐嘉,同歐嘉係浪下坐左陣, 就返左屋企LU,點知,突然間, 歐嘉打比我同我講,話上去PETER哥哥到WO, 但係,佢又唔上得,得我自己一個上WO, 唉!咁我咪自己一個上左去囉******]]]]] 上到去,都冇咩人GE,得我一個女仔WO, 同PETER哥哥,銘哥哥,牙龍, 高佬,仲有俊哥哥一齊玩,超HAPI唷!!!!! 又飲酒,又索K,仲食左粒5仔TIM牙, 不過今次D野好似唔多得,我食完冇咩FEEL, 玩到7點幾我先走,KAKAKAK......,,,/\/\* 返到屋企,沖完涼,就訓死左LU!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 92 | » |