|
2006 年 8 月 23 日 星期三
{{!▼``'原來日子太快樂來自你-*=D,,
歐嘉入左CAMP喇,好掛住你牙!!
快D返黎就好喇,SO MISS YOU****]]]]
我有工工返喇,SO HAPI 唷 . . . . .>W<
有D想去紋身TIM,不過都唔知紋咩好,
煩煩唷!!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 92 | » |