|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 8 月 13 日 星期日 TODAY,大陸D親戚黎HK唷,巧煩唷!!!! 我訓到12點幾起左身,見到有未接電話WO, 咁我咪睇下係邊個囉,點知係牙強同牙俊打黎WO, 跟住我咪打返過去比佢地囉,原來牙強打黎搵我有事WO, 原來係關於上次嘈交果件事GE,唉∼∼∼∼ 之後我冇理到佢啦,又繼續訓過!!!KAKKAKAK 訓到3點幾起左身,之後同牙妹落左街買野飲同買野食, 冇幾耐就返左屋企,之後蟲仔打黎叫我落去, 咁我咪落去囉,落到去都冇咩做, 坐左陣,就返左屋企等落街食飯LU∼ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 92 | » |