|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 7 月 27 日 星期四 今日係上嶺皮BBQ唷,超HAPI唷,因為老公豬都係到牙!!! 不過死黨返左大陸唷,好掛住你牙,快D返黎LA~~~~ 有好多人牙. . . .. 差哥la,明哥la,高飛la,老公豬la,肥堯la,牙麟la, alan啦,老奇la,扣母la,M源la,天祿la, 武仔la,牙力la,牙軒la,賢仔la,施森la, 猩猩la,牙儀la,梁瑛la,心怡la,牙珊la,佢2個fd啦, 好似得咁多ja,唔記得仲有冇lu. . . .. .呵呵******]]]] 超好玩牙,仲take埋野tim牙!!!! 差哥,肥堯&老奇都hi大左牙!!!(哈哈) 玩到12點幾到la,我同老公豬就返左房訓lu. . . . /\/\* 訓到3點幾到la,然仔打比我,叫我過去peter哥哥到玩, 點知我眼訓到濟,so冇過到去. . . .. >/\< 訓到6點鐘起身返屋企換衫衫返工lu∼
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 92 | » |