|
2006 年 7 月 24 日 星期一
◆*..放棄你,,,不就等同放開自己嗎??? :___*;
超HAPI唷,芝士入左黎東涌唷!!!>3<啜啜卜
又去左PETER哥哥到LU~
又飲紅酒,又飲ICE,超唔掂囉∼ (慘慘)>/\<
超鐘意同PETER哥哥玩牙!!!
呢排勁索K喎!!! 呵呵*****]]]
”激迷索K”
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 92 | » |