Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*激迷索K*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: ◆|!絲bb*'`':..|]|!
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*豬朋狗友*
*-.-.-.-.-.-.-*
" 堯仔 " -日記
小CHI - XG
豹仔 - XG
敏姐 - XG

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 8 月 15 日  星期二
[[*,,痛痛快快你想怎樣 無謂來做戲.. .\|[|-°..×

TODAY勁悶唷 . . . . . ..悶死人喇 . . . . . .

係我GE愛人到訓到3點幾起左身,跟住洗個頭,

就返左屋企LU,返到屋企勁冇聊囉,

歐嘉又話唔落住WO,搞到冇人陪我WO,

好彩果陣細MAN打黎搵我,同我傾左好耐電話,

KAKKAKA. . . . . .. >3<

到左6點幾左右啦,死肥堯終於打黎搵我LU,

叫我落去平逸WO,仲叫我叫埋歐嘉落去,

咁我咪打比歐嘉叫佢落去囉,

不過佢又話要食埋DINNER先落得WO,

咁我咪自己落去先囉,(無奈囉)

落去到起平逸,等左一陣,終於見到肥堯LU,坐左陣,

見到蟲仔同天祿,再坐多陣,

又見到歐嘉GE至愛,佢係邊個???

我諗 .  . . . .個個都應該知啦,咪ALAN囉,哈哈!!!

之後去左食DINNER,食完之後,

去左7仔出面等歐嘉落黎,落到黎之後,勁悶囉,

冇野做,我又有D眼訓WO,又想返屋企訓教WO,

不過到最後都係上左2號打波,打到11點到,我愛人打電話黎LU,

叫我地上去WO,點知 . . . . . .我地衰多口話唔上,

唔知係咪因為咁樣,佢嬲左我地,我諗住再打多次比佢,

點知佢勁惡咁鬧我WO,勁唔開心囉,WHY?

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 92 | »