|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 8 月 15 日 星期二 TODAY勁悶唷 . . . . . ..悶死人喇 . . . . . . 係我GE愛人到訓到3點幾起左身,跟住洗個頭, 就返左屋企LU,返到屋企勁冇聊囉, 歐嘉又話唔落住WO,搞到冇人陪我WO, 好彩果陣細MAN打黎搵我,同我傾左好耐電話, KAKKAKA. . . . . .. >3< 到左6點幾左右啦,死肥堯終於打黎搵我LU, 叫我落去平逸WO,仲叫我叫埋歐嘉落去, 咁我咪打比歐嘉叫佢落去囉, 不過佢又話要食埋DINNER先落得WO, 咁我咪自己落去先囉,(無奈囉) 落去到起平逸,等左一陣,終於見到肥堯LU,坐左陣, 見到蟲仔同天祿,再坐多陣, 又見到歐嘉GE至愛,佢係邊個??? 我諗 . . . . .個個都應該知啦,咪ALAN囉,哈哈!!! 之後去左食DINNER,食完之後, 去左7仔出面等歐嘉落黎,落到黎之後,勁悶囉, 冇野做,我又有D眼訓WO,又想返屋企訓教WO, 不過到最後都係上左2號打波,打到11點到,我愛人打電話黎LU, 叫我地上去WO,點知 . . . . . .我地衰多口話唔上, 唔知係咪因為咁樣,佢嬲左我地,我諗住再打多次比佢, 點知佢勁惡咁鬧我WO,勁唔開心囉,WHY?
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 92 | » |