|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 8 月 31 日 星期四 TODAY,又要返工唷,慘慘!>/\< 幾時先有得放假牙???? " HELP ME PLZ " 打左成日電話比你,一個都唔打番比我, 算咩意思WO??? 又唔SD番訊息比我,死衰人,負心漢∼ TONIGHT,收工返黎果陣,岩岩落車, 見到佢WO,原來,佢係落黎搵人GE, 見到佢果一刻,真係好開心, 不過,知道左佢原來係落黎搵佢GE時候, 心裡面有種好心酸GE感覺,該放棄了嗎???? 辛苦了很久,累了,很想休息一下*******]]]]]] 我不能夠做到你這樣的勇敢,我只能夠做的是,「 一直的等待 」∼ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 92 | » |