|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 6 月 18 日 星期日
TODAY係FATHER'S DAY牙,我訓到3點幾起左身,之後食左D野,又冇野做WO,咁咪睇 下碟囉,睇呢套「 我要做MODEL」,超搞笑WO,WAKAKAK!!!! /\/\*]] 睇左陣,咁咪打比佢囉,同佢傾左陣電話,之後又繼續睇碟喇,呵呵∼ 到左7點幾,媽咪收工返黎,咁咪一家人落街食飯囉,去左酒樓食飯,果度個電話收唔到牙,唔制 牙,>/\< 鳴鳴 . . . . .(佢打唔到比我牙),食到差唔多9點幾,就返左屋企lu,返到屋企,即 刻開電腦黎玩,睇下你打左咩日記先,kakaka,加油牙,我一定支持你架,睇左陣之後,媽咪 話切蛋糕wo,咁好la,出左廳,食左1舊蛋糕,巧sweet唷,>3< '''''
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 92 | » |