|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 6 月 17 日 星期六 today天氣巧熱唷,熱死人喇,好曬牙,曬到就黎變黑炭架喇,今日又要返11:30牙,屋企 冇哂人牙,不過好彩有人叫我起身,wakaka∼不過都遲左2個字返到去唷,返到去勁多野做 牙,巧辛苦唷,>/\< 鳴鳴. . . . .不過有mui姐請野飲......kakaka!!!到左3點之後.牙 婷返左黎lu,我,牙霖,牙婷3個人又開始一路做野一路玩喇,哈哈!!到左4點幾左右la, 牙申過左黎,點知,牙申同牙霖一齊上左肥佬架車wo,竟然去左遊車河wo,真係大膽牙,咁o岩 果陣又有人黎食野wo,咁咪我同牙婷2個搞掂囉,牙婷就打單,我就好叻女咁出餐喇,超勁牙, wakaka,我整左個車仔麵&2個奶油包,超掂牙,太有成功感喇!>3<"""抵讚牙!!!! 到左9點收工之後,牙霖就送我去搭車,但因為佢要趕車,so冇陪我等車就走左lu,>/\< 唔制! 我返到屋企差唔多10點幾lu,嘩!d魚魚好靚牙,原來老豆買左魚缸牙,裡面有5條魚魚架, cute架,( 我仲影左d相相架 ),之後好快咁去沖左個靚涼,sor牙,冇聽到你電話,>3< """ 沖完涼出黎之後,第一時間打番比你la,睇下我幾緊張你丫,kakaka *]]
不做考慮也沒半點猶豫
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 92 | » |