Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*激迷索K*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: ◆|!絲bb*'`':..|]|!
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*豬朋狗友*
*-.-.-.-.-.-.-*
" 堯仔 " -日記
小CHI - XG
豹仔 - XG
敏姐 - XG

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 4 月 11 日  星期二
`【◆*,,你對我..`=/\* 一點 也 不改變▲,°]

歐嘉,sor牙!我知我令到你好擔心我,對唔住牙!我以後都唔會再係架喇,

我唔會再要你咁擔心我架喇!死黨,永遠都係死黨,其實我好多野已經話哂比你知

架喇,我同賢仔之間ge野,你係知得最清楚果個黎架,我知你每次唔開心ge時候

我未必會係你身邊陪住你,但我上返去賢仔屋企訓ge時候應承過你ge野我仲好記

得,我記得你同我講過,我上返去訓,唔可以唔落街,唔可以掛住陪佢而唔落街,

但我自問,你每次打比我,我都有落去架,我每一次臨落去之前,都會同賢仔嘈

交,你知賢仔不嬲都唔鐘意我落去架啦,佢唔鐘意我掛住陪你,而唔陪佢,我同你

講過,我係放唔低佢,我唔係唔鐘意佢,呢樣野,你係知架?之前阿風有d咩事,

你都會話比我知架,但我發覺開始有d野你係唔會話比我知囉,阿風話我唔去關心

佢,佢比人打,有時候我係唔知架,跟本冇人話過比我知,我又點知呢?我都好想

我地好似以前咁牙,一齊落街,一齊玩,一齊開心,一齊唔開心,做每樣野都一

齊,死黨丫ma,係咪?其實我地可以唔洗傾架喇,跟本就冇野,係咪?我會照樣

每日都打比你,叫你落街,問下你係邊,咁樣好唔好牙?我唔想我地再因為某d人

或者某d野而嘈交牙,我都想我地可以開開心心咁行落去,做我地想做ge野,好

冇牙?可以嗎?

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 92 | »