|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *豬朋狗友* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 4 月 11 日 星期二
歐嘉,sor牙!我知我令到你好擔心我,對唔住牙!我以後都唔會再係架喇, 我唔會再要你咁擔心我架喇!死黨,永遠都係死黨,其實我好多野已經話哂比你知 架喇,我同賢仔之間ge野,你係知得最清楚果個黎架,我知你每次唔開心ge時候 我未必會係你身邊陪住你,但我上返去賢仔屋企訓ge時候應承過你ge野我仲好記 得,我記得你同我講過,我上返去訓,唔可以唔落街,唔可以掛住陪佢而唔落街, 但我自問,你每次打比我,我都有落去架,我每一次臨落去之前,都會同賢仔嘈 交,你知賢仔不嬲都唔鐘意我落去架啦,佢唔鐘意我掛住陪你,而唔陪佢,我同你 講過,我係放唔低佢,我唔係唔鐘意佢,呢樣野,你係知架?之前阿風有d咩事, 你都會話比我知架,但我發覺開始有d野你係唔會話比我知囉,阿風話我唔去關心 佢,佢比人打,有時候我係唔知架,跟本冇人話過比我知,我又點知呢?我都好想 我地好似以前咁牙,一齊落街,一齊玩,一齊開心,一齊唔開心,做每樣野都一 齊,死黨丫ma,係咪?其實我地可以唔洗傾架喇,跟本就冇野,係咪?我會照樣 每日都打比你,叫你落街,問下你係邊,咁樣好唔好牙?我唔想我地再因為某d人 或者某d野而嘈交牙,我都想我地可以開開心心咁行落去,做我地想做ge野,好 冇牙?可以嗎?
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 92 | » |