今日勁搞笑囉!!
我報習前,,
去左大窩口!
勁搞野!!!!!!!!!
去左報習''
d人好好笑--]]]]
去左梨木樹.......
食自助打邊爐!!
個侍應傻傻地.\_/.
我地叫咩,,佢又唔攞黎啵!!
痴痴地嫁*
勁飽牙!!!!!
跟住埋單<!!
我老豆叫我快d[計]
點知我以為佢講快d[食]
跟住我話咪食緊囉!!
佢話計數牙!!唔係食牙!!
食到我地,,傻鬼左!!!!!
癲到肺---!!!!!!!!
跟住最殘酷的一個環節,
我會把我對全班同學!!
的野講出黎...
1.陳巧淳:為人唔錯.............<好同學>
2:陳雅苑:好好人,,,善良'''lovelove'-]]] <朋友>
3.陳寶思:冇野好講囉.....<同學>
其他人天日打
|