今日都幾悶的-
但留係學校時勁爆笑!!
上堂:
FTP:俾老師問我做咩擺d功課係呢度!!
呆左.............
ENG:上堂,點書....錯左幾個-]]*
SOCS;好想訓-但都唔訓'''聽書++
SCJ:狂同同學玩囉!!勁笑''型7
CH:唔記得左做咩,,xDD'''
ENG:悶悶''''英話會話
MUS:唱笛...7爆!!
唔識吹啵!!
LUNCH:係學校食-]]無奈的30分鐘'''''
CHIS:冇野做!!悶緊囉-))
MATH:咪又係............做數''
放左學-去搵MISS WONG,,
去讀熟d書先準走!!!!
等左好鬼死耐-]]]]]
等果時,,狂同牙NG MAN HOI吋咀'
勁好笑!!!!!!BOR''-++++
去左報習,,,冇咩做''
唔想做數-\\//-
|