今日''可說是奇蹟的1天牙!!!!
本來6:30己彈了起來,,,
但感到有小小眼訓......
所以我就訓訓訓'''
見到個鐘///
好似6:30'''但睇真d''
7:30牙!!死得囉!!
搭8又要番到去啵,,,
驚到爆''幸好,,昨夜己把書本拾好-]]
但我依然忘了我的手冊啊!!!!
嗚嗚''......
返到學校,,勁趕囉''
又要去儲物櫃拎書,,
煩爆哦!!!!
上堂''
Eng:悶到爆,,讀詩''我個組最高分....YAYA-]]]
SOCS:冇咩,,好HAPI..上上下堂..就火警鐘響...
SCJ:測驗呢!!都識做既,,希望有好成績..
CH:教書,,要把第1段讀熟佢....OH shitshit'''
點金:好好玩!!我好鐘意點金既miss tse,,好好人的''
CHIS:冇野做!!狂同同學傾計,,HE''
MATH:教新野,,但我冇聽''WOw-]]
放學後要報測<CHIS>,,都係唔識..
下星期又要再測''屌屌>U<''
去左報習''悶到嘔TIM''
放左之後,同D fd一起返屋企''
行行下,,俾人除左D頭髮,,頂頂>_<''
仆街吧!!我一定唔訓氣,,,
都把佢d頭髮除落黎''
返到屋企,,,悶爆....
所以打日記..
|