今日10點幾就起左身吧!!
起左身一陣''kitkit 就call我 ,,
都傾左好好耐啦*-]
之後同我表妹落去>.<''
唔知做咩野<同自己玩捉迷藏哦''>
點知kitkit狂問我野囉!!!!
唔知問呢做咩>o<..
之後d野唔講啦``
晚上''家人勁煩<有病麼??!>
返左屋企囉!!!!
舒服好多多呢!!?
今日所發生既野我永遠都會記得
好7777 lor''-]]]]]]]
成日開唔到msn..煩死囉.\_/.
今日我沖沖下涼,,
突然-見到蜘蛛喲!!
怕的我立即彈起來''''
從未見過蜘蛛........
WO''''''恐懼牙!!!
唔講啦!!要做math網上測驗呢?!!
拜拜!!!!!
|