hihi''好耐冇打日記!!!!功課都趕唔到去做,,,
因為我掛住玩'''''''sorsor牙>3<''''
今日爆搞笑囉:上堂...
PE:跳遠<勁77777牙!!d人扒左係地,....
HAHA''>
ENG:checkcheckcheck左好多好多野<好多我都冇bring...勁吧!!>
MUS:最好玩既sms堂!! ,<唔係miss教...係自己啫''hehe''>
PTH:測中文 <唔係好難....但可能唔識..>
CH:教pth......都好好玩...因為miss好搞笑<wawawa''>
MATH:又要測驗囉!!天日仲7...達標'''''wo~~
ps:天日冇得lunch....要報測牙!!!勁7777...'''-]]]
俾人話我xxxxxxxxxxxx <你咁鐘意講野..//唔話你知!!>
天日再打.....呀係------遲d打番學校旅行牙!
天日要考家玫,,,十卜我牙!!!<加油加油>
*88888*
|