今日係青衣,,
夜晚食完野,,
-落去同我細佬玩-'',,
玩左一陣,,好鬼死悶,-
就返左屋企啦!!
之後食完野"
就落左去我表姐屋企,,
係長宏,好快啫,佢黎到後,,
就去左長亨玩蠟燭,,
玩玩下,,d火勁大囉,
我細佬仲要擺d紙落去,,
跟住..........
就整唔熄d火啦!!
然侯就有管理員黎整熄d火<..
勁大火囉!!都冇扣到分..
嚇得我呀!!心都冇啦!!
玩到2點幾..同我表姐,,
-跟住就返左姨婆屋企訓覺啦!!
要訓地下,,因為冇位俾我訓,,
好慘!!今曰好開心,
可以玩通宵,,+勁好囉,,
爆開心呀!!
如果唔係姨婆
係咁打俾我..
如何唔係,,,,
我都會玩到4點幾,,
今次,我要多謝幾個人,,
包括:
2個嘗試幫我地整熄d火既人,,
唔識既,,真感謝,
否則我己經被火燒死了,,
第2,3個:表姐同細佬,,
因為佢地陪我玩!!
冇啦--如果忘了寫你,
請轉告我,,
你知我幾大頭蝦啦!!
sorry呀!!另外,,
我想同一d人講聲對唔住,,
就係,,冇同你地係石圖角既人
sorsorsor牙!!siu ling....baby''''
差唔多訓覺啦!!拜bi>3<
|