嗨嗨!!大家好呀!! 我又黎啦!! 今日唔係好眼訓,, 但都有扒咗係張桌到`...哈!!, 今日上咗好小堂,, 天日家政,,死得囉!! 報習囉,返黎再打過呀!! 返咗黎lu..做緊功課呀!! 好悶喲'' >o<就訓啦,, 天日上家政哦!!開心呀!! 訓啦,拜bi>3<