今日好似平時咁,, 6:30起咗身, -個得臭臭地,, 就去咗沖涼-'' 洗理頭,洗完都冇時間吹, ,所以就唔吹,,就走咗lu..-]] 返到學校:做功課, 囉粉筆,-'',俾老師話會+操行分,..// 哈!!好开心呀!!-\\ 去報習,放頭髮,, 個個都好驚訝'' 話未見過喎,,,,幾糗喎 -________- 有時得閒就打打俾你地啦!! 唉,,要訓覺啦!! 拜bi啦*