今日,,真係悶到嘔奶! 9點幾彈左起身... 眼訓到死!!咩事''??! 狂傾電話囉!!... 依家就黎去婆婆到!! 等陣要去醫院'' 因公公入左醫院... 希望快d好番...-*] 天日再打吧!!!! 拜拜''>o<''