HIHI,,依家係屋企""
今日玩左都好多好多野牙!!
早上,,11點幾就起左身 lu-...
跟住整理一下,,
就搭MTR去9龍灣
既德福廣場2期的酒樓飲茶""
好似由1點幾-2點幾牙飲左,,,
係唔係好耐呢?!
飲完就係德福廣場2期度行吓街-]]
行左一陣就搭MTR返去鑽石山啦!!!
返到屋企,,係度同細佬,,表妹,,christy,,
一起玩!!又玩gameboy,,computer.........等等啦!!!
玩到5點幾左右,,就走去我牙婆屋企'''食飯,,,,,
食完飯就黎去我的老家了!!!!!!!
今日都好開心!!
介紹吓d人:
christy:我表妹既表姐,,
佢係英國讀書的,,,
英文好勁嫁,,
打字仲勁,,
1分鐘可以打到95個字<英文>.....
唔講啦!!!
死得 oh...大把功課未做!!
做啦要快d,,,,,,,*88888*
|