琴日去左APM既無印良品買野,,
買左4枝筆,,無奈''買完即去....
走左去9龍城!!同家人去買野-]]
然後番左去我牙婆屋企'\/'
今日好耐先起左身..
起左身之後,,煮左麵食''
食完之後,,落左去7-SEVEN買 HICHEW糖食'
過左一陣,,去左荷李活-行街.///
嗚嗚.....
27號我去北京了,,,
邊個要手信'''''
我一定會買俾:
MISS CHAN 晞媛姐* 基佬*
邊個仲要.......
唉,,唔講啦!!
拜拜!!!!!!
P.S:不到長城非好漢!!我是好漢..YAYA''-]]*
祝我一路順風吧!!!
|