今日心情唔錯,,,,,
同班FD玩得好HAPI''
係啵!!!!!!!
講下先::::
FIP:聽講座'''勁無聊囉!!!無功課冇做>.<
ENG:好想訓覺,悶極-]]
VA:畫畫畫,,,又低能:''-]
SCJ:無聊''絛到睇書..-''
CL:做緊D咩!無聊,,,,又DOWN唔到MSN啵!!
MATH:測驗,,勁正'唔駛教書?!!
CH:又測驗,,"
放左學,,去左圖書館,,
借左3本書!!!!!!
跟住去左士多買野飲'"
就去左3樓平台傾計,,,"
係到講D拍拖既野!!!
白痴左!!!!!!
去左報習,,講D野勁好笑'
|