今日好早起左身>3<
唔駛返學-又冇野做..
so又訓番囉!!!!!!!
訓到10*幾,,,,
小黃黎左..-]
我走左去沖涼>3<
沖到唔想走,,
好暖好舒服牙!
沖完涼就玩電腦,,
牙冰係msn add我問我
玩唔玩勁舞,,
我話更新緊''
更新左5粒鐘佢竟然話down唔到!
激死我啦!!又陪唔到皮蛋.....
灰爆!!
冇得玩勁舞咪玩msn囉!!
同豬豬傾msn........
講左好多野'''
好hapi''
過左一陣,,,,
屎容call我,
問我出唔出街喎!
我就話好,
就出左去!
hea左一陣!
去食m記>3<
之後返左屋企!
玩電腦.-/
又msn
又出多一次.''''
去左3樓寫野
唉!!問世間情為何物??
返到屋企,,
食湯圓<<
好味''
要做功課!!!!!
快唔可以同你地msn啦><
要去北京?
拜拜!
頭先食SUSI,,好味!
|