晞組姐,,你係我心中最好既朋友''
今日好早俾人抄左起身食野,慘>3< 起左身,食完野之後... 做左一陣功課' 等牙爸牙媽走左之後, 就係MSN 傾計''' 好開心!!!!! 好多功課未做,頂>3< 呢幾日都唔會係屋企''' 遲D要去北京'' 大家唔好忘記我,,,, 返學既日子令我很懷念, 但又辛苦-]]] 慘!!!!