聖誕節快樂[大家唸到去邊未,,-我就去北京啦-*'\/'*]
今日,,都係約左YAN出黎玩!!
返到學校去LOCKCAR攞野,,
我整到人地個頭,,SOR'Z
冇心的,,要小心的!!!!!
今日係DAY4,,我傻左,拎左DAY5既書!!
上堂'....
FIP:調左位,,,我坐係單行在後既一個[正]
ENG:對工作紙,,俾MISS姜問到我口啞啞!!
十分唔HA-PI ''
MATH:又係到做數囉!!好都有出去黑板,,
但係都係好悶/!!!!
CHIS:MISS TSE又唔番,,又到做報紙<工作紙>
睇完份報紙,,先知香港人見死不救的!!!
CH:對工紙,,,錯好多HEHE'''天日要做聆聽測驗,
SHIT-]]]***
PE:MISS CHAN去左學界比賽同D同學!!
第一堂去左圖書館上堂,係到借書!!
第二堂去左403上數學,,,,SHIT爆!!!
LFED:MISS唔舒服,,教左一陣就冇教,,
係到做功課'-]]YEAH-]]
一放左學,立即返屋企,,之後就去左報習
同晞媛姐一起!!!!!返到報習社,,
一個人都冇,,冷清清的!!
可憐哦!!!!!!!
5:50就走左,,唔駛對住擦膠系,,GOOD啦!!
番到屋企玩左一陣電腦,,,因某些事情,
和想起了一些回憶!!!!就令我喊左出黎!!
喊完就訓左覺,,直到YAN黎左,,,
就同YAN出左去玩!!!
玩完就返左屋企,,玩勁舞!!!!!!
之後睇睇下電視,,悶悶地就訓左了!!!
天日再講吧!!拜拜!!!
|