_________SIUTING* BLOG'' >3<''
I AM __________SIUTING*
愛情`永遠都是最自私的

只怪我太傻,
盲目的相信承諾
siutinglove
暱稱: __________SIUTING* >3<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去左海洋公園''
昨日的校運會'' ]失...
電腦中'' -]] 勁悶...
相相-v-''
出左成日街啦!!累死左...
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 24
今日人氣: 12
累積人氣: 2676
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 14 日  星期四   晴天


哭了出黎!!!!!! 分類: 未分類

            聖誕節快樂[大家唸到去邊未,,-我就去北京啦-*'\/'*]

今日,,都係約左YAN出黎玩!!
返到學校去LOCKCAR攞野,,
我整到人地個頭,,SOR'Z
冇心的,,要小心的!!!!!
今日係DAY4,,我傻左,拎左DAY5既書!!
上堂'....

FIP:調左位,,,我坐係單行在後既一個[正]

ENG:對工作紙,,俾MISS姜問到我口啞啞!!
       十分唔HA-PI ''

MATH:又係到做數囉!!好都有出去黑板,,
          但係都係好悶/!!!!

CHIS:MISS TSE又唔番,,又到做報紙<工作紙>
         睇完份報紙,,先知香港人見死不救的!!!

CH:對工紙,,,錯好多HEHE'''天日要做聆聽測驗,
     SHIT-]]]***

PE:MISS CHAN去左學界比賽同D同學!!
     第一堂去左圖書館上堂,係到借書!!
     第二堂去左403上數學,,,,SHIT爆!!!

LFED:MISS唔舒服,,教左一陣就冇教,,
         係到做功課'-]]YEAH-]]
        
一放左學,立即返屋企,,之後就去左報習
同晞媛姐一起!!!!!返到報習社,,
一個人都冇,,冷清清的!!
可憐哦!!!!!!!
5:50就走左,,唔駛對住擦膠系,,GOOD啦!!
番到屋企玩左一陣電腦,,,因某些事情,
和想起了一些回憶!!!!就令我喊左出黎!!
喊完就訓左覺,,直到YAN黎左,,,
就同YAN出左去玩!!!
玩完就返左屋企,,玩勁舞!!!!!!
之後睇睇下電視,,悶悶地就訓左了!!!
天日再講吧!!拜拜!!!