今日可說是好好笑既一日... 一返到學校,, 我立即去lockcar攞野!! 交嗮功課..ya! ENG*講人生道理,,,罵罵罵!! SOCS*依家鐘意番D SOCS'' 再冇訓啦!勁-' CHIS*訓左好耐'-起左身, ON居居咁,,唔知做咩!! MATH*計數,好想訓!! 明天又要測驗' 慘慘慘-]* SCJ* 睇野!!! [精子] 好好笑!! MUS:盧SIR上,,,,惡'罵人! CH:背書,好好笑D人!! 報習,,無奈,,做哂功課''玩緊功舞! 識左好多人-YAYAYA''