今日係學校,,眼訓爆啦!!!
FTP:冇野做!!
ENG:MISS姜話我地D態度好差喎!!
唔知搞咩!!
PTH:悶悶悶!!我明明有起身嫁嘛!!
佢就話我冇起身敬禮''
揹到我糗爆!!
MUS:梗係唔聽書啦!!
CH:好好好鬼死悶!!!
SCJ:悶啦!!HATE''
MATH:計計計,,又要做好多功課'-]
放左學,,去左我細佬既校運會''
冇去測中史..又俾MISS罵死'
見番好多老師'-]]]]
見到小玲,,集麗,,青兒''
一起去M記食野!!
食完野,小玲走左,
我地去左荃豐買野
我買左一個6280既電話膠'-
而集麗買左xxx啦!!
之後行行下,,見到18禁d野'''
笑鬼死-]
之後集麗同青兒走左!!
我同陳明蕙去報習'
見到7頭穎'
好想打7佢!!!!
報完習.同晞媛姐行番黎''
行行下,,晞媛姐話想食雪糕,,
唸住係7仔買,,點知,冇得買喎!!
就去左M記''
勁多男仔係到!!
我請左晞媛姐食新地>.<''
之後番屋企攞電話落去足球埸
睇舅父(中4)踢比賽'
好精彩''\/''舅父跑得好快''
最後2:1 WIN左
好野,,支持支持'-]=\/=
加油牙!!!
依家都12點幾,,
訓啦!!88
|