今日,,一早就返左學校'-
返到去,,第一時間梗你抄功課啦!!
死得,,,每週一作未寫評語,,
死囉!天日又要好早返到學校-]]]
上堂....
ENG:POEM...''悶,無聊-'冇咩點聽書....=
CH:說話考試,,D人出到黎,,勁搞笑囉!_]]]
D&T:悶,,又係到DRAW野!!
SOCS:好好好鬼死悶!!天大既野:
派左測驗:2/30.....死得!!
MATH:咩又係係到計計計計''
放左學之後去左3樓平台!
同HELEN,,花!!!
一起玩,傾計咁囉!!
又4:00傾到5:00幾;;
狂討論D野!
爆笑''
隔左一陣,,我去左圖書館借書
借左5本!!!
有一本好搞笑,,,失戀自療手冊..
唔傾啦!!88
|