好鬼死火牙!!俾條八婆玩我囉>.<等陣慢慢講!!
返學,,幸好今日PE堂!!
FIP*
*收功課''
*MISS話交齊功課可以調位,,
*希望天日交齊啦!!!!
ENG*2
* 悶爆'-]]
*冇咩點聽書
*又有功課啦!
.
MATH*
*派測驗''
*15/30好才合格啫
*下星期一又要測達標'=
CHIS*
*更加冇聽書
*係到玩紙巾
*勁好玩,,"
CH*
*教書'悶
*做LISENLING''777lOr''
*老師的說話令我想哭!!
PE*2
*MISS CHAN冇番'
*LEE SIR教,,要跑3個圈,,慘慘慘'-
*下星期2報名參加校運會D野
*準備參加100,200,推鉛球,400*100
LFED*2
*MISS WONG冇番
*MISS姜上英文,,慘慘慘!!
*悶悶悶,,,發夢囉完全!!
放左學,大家都唸住番去小學!!
點知張桂花一個要去唱歌,,
所以就冇去到,,我送丹MAY屋企..然後我自己一個返屋企!!
5:30同我細佬一齊行去報習!!
PERCY同八婆陳嘉穎玩唔講野!!
陳雞穎勁低B lOr'-]
佢行過我個到,,無啦啦打我''
我同佢就扯佢件冷3
爆左一個洞!!
佢賴我囉!!
話同我絕交喎''
車,,好想同你做fd咩,,死kai子,8婆穎,,收聲啦!!
我講你差唔多,,死煩人!!
On9
依家好撚憎佢..
|