今日係平安夜,,,, 大家應玩得好開心吧!! 而我只能在尖咀度過>3< 和一大班人! 等她等死了!" 點算???? 食完個m記, 仲未黎.\_/. on居居咁等!! 最後返左屋企!!!!!!!!!! 依家係人地屋企,, 一日打2日既日記>< thx,,my fd'z...........