約左林恩婷一起返學校'
佢俾人扣左一分
BECAUSE佢唔知做咩啦!
上堂......
ENG:默書....
VA:MISS MAX冇返,,MISS姜上.
教JOURAL''
SCJ:對番工作紙既答案.'-]
CL:無聊爆囉!!
MATH:計數,,好眼訓,,又教新野,,好難消化.../\'
CH:唔錯!!
放左學去左中史重測'
走左返屋企同YAN'
玩左一陣電腦'
報習!!
好好笑!
有個男仔唔知點攞紙,,
MISS叫佢叫他俾張紙我!!
佢真係講左出黎''好笑!!
夜晚玩玩下勁舞..
又識左個FD''
大我勁多囉,,無奈'
MY XANGA:
SIUTINGLOVE
支持下吧!!
|