祝我既fd'z family 聖誕節快樂!! 大家玩得開心d吧!! x' mas去北京 冇得同FD'Z去倒數 = =希望佢地玩得開心D 我會BUY 手信俾你地嫁啦!! 想既留言吧? ^^ 拜拜!!!!!!!!!