|
|
2010 年 3 月 26 日 星期五  |
| 2010-03-26 |
分類: 未分類 |
今天的比賽完結了-.'...真的感得自己踢得有點差.
踢吾返水準..可能真係太緊張..太想入多D..
因為我地要入得多過人地先可以拎到最高榮譽='
但可惜..人地左12球..真係好想同佢地踢多場.
甘臭串..'算拉..怪就要怪我地只係同佢地打和..
但今日個氣氛真係好好-.甘多比賽之中..都係第一次
之前就算學界決賽都係無人黎睇我地.
真係好開心好緊張-.''嘻..完~
|
| 發表時間:2010-03-26 08:15 AM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
★愛您不須底線想通了及時珍惜您最緊要 (!)
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 82 | »
|