汁野汁到好累呀....  |
琴晚睇『愛情合約』,已經睇左第7集la,仲之琴晚唔睇到咁夜la,又係攪到5點先訓,朝早訓訓下,+麗打俾我,聽完個電話又訓返,原本今日要返學做雕塑,但係訓過龍,攪到過晒鍾,之後起身打俾莊青,諗住今日同佢一齊去奧云home,玩電子琴,but莊青今日又要好早返home,so冇去,then勁係home汁野,汁到我死死下,晚上同娘子傾左一陣,睇tv,原先我覺得個套『神鵰俠侶』會冇咁好睇,因為套野,已經播左好多次,睇得多都冇癮la,但係睇睇下,又唔係好似我想像中咁諗,都ok嫁,then又睇『法證先鋒』,好好睇呀,不過好快就大結局la,晚上同fish傾左陣...

keke,華仔張相好頂癮呀....
|
| 刊登時間︰2006-07-12 12:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

結束中4的最後一天....  |
仲之琴晚唔睇『愛情合約』la,攪到5點先訓,今日起唔到身,又遲到la,lose,返到去又要俾miss lam同人妖笑,無奈,之後上台拎獎+唱歌,真係俾莊青嚇死,無神神cry,唉...lunch同莊青,奧云,亞bee去味太郎食野,then返school做雕塑,做到6點到,同牛丸行左陣,...返home see tv,then睇返冠軍戰ge精華片段,亦都是本人第一次睇波,仲唔到法國輸左...好可惜...
ps:今年ge中4生涯咁就完左la,呢一年雖然都冇咩特別事發生,but都過得好愉快,到左今日ge結業禮後,大家亦都冇咩機會再一齊上堂,有d去讀毅進,有d可能唔讀,呢個情況令我回想起當日中3ge情況,就算有機會係學校見面,但亦都可能唔會好似以前咁fd,一路一路咁樣睇住身邊ge好朋友一個一個咁離開,仲感覺好難受,好傷感,有陣時,真係好想話你地嫁,莊青,都唔知你做咩事,衰埋d唔應該衰ge野,yanki就成日都唔返,而我ge最好朋友,唉...講起佢就激氣la,呢個仲衰tim,唔返學都算la,連毅進都唔去,你睇下死唔死la,hope小fish記得我講ge野la,有得試好過冇得試呀...不過無論點都好la,我地ge友誼係唔會變嫁,就算你地唔係到讀,唔等於我地ge感情會疏遠...
永遠都是your best friend
TO:fish

以下是給我的好朋友一段話:

|
| 刊登時間︰2006-07-11 12:23 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 勁煲碟.... |
琴晚睇左一集『原味的夏天』,由於套野,講野太快,加上又冇字幕ge關係,so我都唔知套野講緊d咩,之後就睇左2集『愛情合約』,第一集都幾悶下,but第2集就開始冇咁悶,仲有少少攪笑tim,最仲要套野有小美ma,c到5點幾先訓,再次為左煲碟,而犠牲我d訓教time,今日一起身,睇『金三珣』,晚上就睇『男人之苦』大結局,咁就完左lu,不過都幾好睇...
 
|
| 刊登時間︰2006-07-09 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

今日太累,冇出街..//  |
原先今日諗住出去食壽c,但係我地個個都話累,so我地冇出街,今日成日都係咁訓,變左隻pig,then起身c『新排球女將』,跟住又睇返之前ge『我和殭屍有個約會III』,晚上c『香港先生』今年個d都冇咁好睇ge,then睇『老馮日記』...today ge娛樂係咁多la...
--喜好題--
001> 白切雞定豉油雞:豉油雞
002> 喜歡punk定Lolita的裝扮比較多: Lolita
003> 咖哩雞飯定星洲炒米 : 星洲炒米
004> 乾炒牛河定滑蛋蝦仁飯 : 乾炒牛河
005> 鐘意食咩糖水:楊枝金露
006> icq定msn : msn
007> 鮮奶定豆漿 : 鮮奶
008> 雞蛋仔定格仔餅 : 雞蛋仔
009> 排球定籃球 : sure係排球,I like
010> 鐘意邊度的菜式 : 下,唔知bo
011> 喜歡哪間航空公司 : no
012> 元綠壽司定元氣壽司 : 元綠壽司
013> 喜歡打街機定屋企打 : 屋企打
014> 世史定中史 : 兩樣都唔選擇
015> 物理、化學定生物 : 生物
--憎惡題--
001> 榴槤味定坑渠味 : 當然係坑渠味
002> 乜野都鐘意串人既煩人定遇到邊個都發晒姣既姣人 : 遇到邊個都發晒姣既姣人
003> 踩狗屎定比人嘔落自己個身度 : 比人嘔落自己個身度,bc仲魚過踩狗屎
004> 被發現無拉褲鏈定被發現有 :當然有la
005> 口臭定頭臭 : 口臭
006> 藥油味定殺蟲水味 :殺蟲水味
007> 五音不全的歌聲定鑽牆聲 : 鑽牆聲
008> 蠢人定懶人 : 懶人
009> 見死不救的爛人定沒本事的自大人 : 沒本事的自大人
010> 熟睡時響的電話聲定鬧鐘聲 : 鬧鐘聲
011> 嬰兒的哭叫聲定父母的訓話聲 : 父母的訓話聲
012> 搭車時肚痛定作嘔 : 作嘔
013> 發酒癲的人定蠻不講理的人 : 發酒癲的人
014> 一腳踏兩船甚至幾船定搶人男朋友或老公 (女朋友或老婆) :全部都唔鍾意,好hate
015> 煙味定好勁的汗味 : 好勁的汗味
--突發題--
001> 如果你知道3個鐘之後你一定會死,咁你會點: 用e3分鐘做我做到ge野
002> 你著乜野碼的衫: m
003> 你著幾多號鞋: 秘密
004> 喜歡冷麵定湯麵: 兩樣都like
005> 如果你見到有架車就黎會撞到個小朋友,你會點做: 沖出去拉個小朋友入返黎
006> 你左手而家做埋乜野: 搞緊頭髮
007> 你相信《相對論》嗎: yes
008> 你對宗教的看法是甚麼: 見仁見智
009> 你仍然會用手寫信給朋友嗎: no,bc冇寫好耐,好唔慣/睇情況
010>你喜歡講電話嗎?如果喜歡的話每日平均會講幾耐電話: 唔多like
|
| 刊登時間︰2006-07-09 12:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

第一次碌ling..  |
足於張全部d show攪掂晒la,today又好似平日咁返學,then就上課室到練歌,原先我好唔鍾意d咁ge節目,又要上台表演玩咩,but ka lai講完之後,而且我個心又係到諗......then都決定左唱,小息後上左禮堂企位,聽講座,lunch個陣等埋奧云同莊青去左5月花到食野,莊青又發脾4lu,又攪到奧云 ,佢真可憐,then返到去做功課+sleeping+玩des 顏料,我地成班女都勁拎個d野黎畫野囉,到左5點幾6 點先放人,then同福友,牛丸,張+怡去左7仔食野,跟住就去左仁愛堂陪佢地搵亞sir,點知今日係親子同樂日,仲有得玩碌ling tim,今日都見到好多miss,sir呀,我地仲做左親善大使,仲見到寶兒佢地一家人,由於今日奶媽佢地成家人參加左碌ling,點知佢地就話唔黎so多左4個位,岩岩好我地4丁友,又冇野做,而且亞sir又俾我地玩,so我地勁玩,好開心呀,仲做左奶媽ge home人,我未試過好似今日咁我地4丁友可以玩得咁happy,而且仲好攪笑tim,攪到我地笑到死下死下,完先我都唔識玩嫁,bc係第一次ma,but我之後愈入愈多球,so happy,玩到9點幾,就陪福友buy野,緊住就返home la,好彩返到去仲有得睇『法證先鋒』,好好睇呀...原先我冇得去嫁,bc要去奧云home,玩琴,but當我打俾莊青,佢又返左home,so冇野做咪同佢地玩下,好彩我今日冇去奧云到姐,如果唔係都冇咁好玩ge一日lu...
ps:愈黎愈發覺張+怡同牛丸原來係d好攪笑ge人,莊青,你以後唔好再咁惡話奧云la,而且唔好再發脾4呀,我都俾你嚇親呀...

今日係留des個陣畫嫁,好得意嫁,有笠特嫁,我地成班女就係勁玩呢d la... |
| 刊登時間︰2006-07-08 01:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 29 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|