今日心情特別好...  |
今日亞婷又叫我起身,thx呀...搭車個陣聽到電台講:話有一位miss用間尺打學生,仲要係體罰tim,打左200幾下,我覺得個妹妹仔好慘呀,yy依家d HK人咁變態嫁,連個細路女都唔放過...hate呀...一返到學校就係咁抄功課,keke,lunch個陣我,欣欣同pe miss去m記到食,放左學好唔得閒,周圍走,then同個form 6哥哥係LT39到學野,我覺得佢好頂癮呀,原先諗住返home,點知見到奶媽佢地,so冇返到,去左市中心到行左一陣,點知又俾我見到我ge男性朋友"福友"同張ka yi...keke同佢地去左7-11食野,之後又同佢地去左睇電話...返到home好累呀,今次係我第一次睇『男人之苦』,我要下決心今晚一定要睇晒,我至love ge『惡作劇之吻』,爆好睇呀...攪到我個心成日都好掛住套劇...
|
| 刊登時間︰2006-06-16 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

今日覺得自己好幸福...  |
由於琴晚太早訓la,so今日就好早起左身la,今朝亞婷同欣欣都有打俾我叫我起身呀,thx,還記得昨天的我,上學時哭得像豬蹄一樣,回想起都感到覺得好"魚"...一返到school就係咁搵柯南本打字book,點知...我正唔見左佢本book.好對唔住呀,第一次正唔見人地本book,好lose呀,點解我會咁嫁,人地ge野我都可以攪到咁,唉...放左學搵左個form6哥哥,點知...佢又唔係好得閒咁,so我聽日又要再搵佢la,then我就同欣欣搵miss傾計...突然亞shan又俾左一個大口仔我la,thx...我發覺依個世界原來有咁多人對我好好...
ps:雖然琴日真係好唔happy呀,but有亞yu個d,ka lai安慰我,而且today亞婷,yanki又叫我起身,亞shan又對我咁好,thx呀,我真係覺得好幸福呀,個死莊青呀,又話叫我起身,點知又冇左回事,又呃我la,嬲嬲呀...不過今日又做錯一件事la,由於我太過一時之氣la,so激嬲左柯南,sorry呀,我不是有心的... |
| 刊登時間︰2006-06-16 12:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

足於有得睇『斷背山』la...  |
琴晚睇左『衰仔樂園』,今日足於可以睇我一直夢未以求想睇ge『斷背山』la,開頭都幾悶下,但係中途就有d高潮ge片段,之後就睇左3集『惡作劇之吻』好好睇,好攪笑...,好野今晚有得睇『王子變青蛙』...唔知點解覺得呢幾日好似好悶咁ge...
日日知我多少少.":
關於 從前
1. 出生地方: hk"唔記得咩e院
2. 小學: TM"慢慈"小學
3. 中學: 蔡記
4. 大學: 冇...
5. 居住地方: Fu Tai
6. 小時相數目: 唔...都唔多ge
7. 小時喝奶粉牌子: 陽光
8. 小時最愛的東西: 好味既就eat
9. 小時最愛做的事: 喊
10. 小時最愛的人: 媽媽
關於 現在
11. 現在的時間:12:05
12. 今日是: 2006-06-11
13. 做緊: 打blog
14. 聽緊: 幸而,好好聽呀
15. 睇緊: 自己blog
16. 講緊: 唉."
17. 最愛的人: 家人同good fds
18. 天氣狀況: 陰陰地都唔曬
19. 情緒狀況: 悶.
20. 髮型: 又唔直又唔曲,直頭傷la
21. 衣飾: 下,冇個bo
22. 學校: 蔡記
關於 未來
23. 願望: 講出黎比人笑咩.><唉.;
24. 想做職業: 好多個bo....
25. 想住地方: 度度都想.:但唔可以係TM
26. 想去旅遊地: 度度都想.:
27. 想嫁既人: 我要求咁高,有人要的話,我都偷笑la
28. 想買既野: 唔...站時諗唔到
29. 想打既人: 楊智朗,bc成日係咁講"未解決"
30. 想生BB數目: 生baby咁痛,唔好攪我
|
| 刊登時間︰2006-06-11 12:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

亞婷生日快樂...  |
今日係亞婷生日,一早就起身開電腦,睇『一公升眼淚』第3集, 又比套野,攪到我喊la,不過真係好好睇呀,then就一路睇『新女將排球』一路同亞yu傾電話,仲諗住今晚同亞婷慶祝生日,但係佢又發燒,so冇出到去,之後就係到訓教豬...訓到8點幾起身睇『野豬大改造』、『老馮日記』、『電車boy』、跟住又同亞哥玩鋤d...,咁又一日la...
ps:亞婷生日快樂 |
| 刊登時間︰2006-06-10 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 松鼠仔生日... |
今日係松鼠仔生日,一朝早返到學校莊青就送左包草餅俾我食,thx,後來mei po搵我問我拎book,我先記得我張d書放左係上面,之後就用9秒9ge迅度跑上classroom,跟住又用返我ge龜迅跑返落黎集隊...一剎那之間係咁上下,覺得好激呀...today上上下堂又有黑色暴雨la,學校又唔俾放...hate...後左學又留art,我個雕塑都做得7788la,仲差少少就正晒,之後就同福友2丁友出去buy冷noodles,做到7點3到,就走得,跟住同福友,牛丸一齊行市中心,返到home,c tv ,今日係我第一次c『情陷夜中環』都覺得幾好睇...夜晚就同亞哥玩鋤d,由12點玩到2點幾....癲的...
ps:松鼠仔生日快樂 |
| 刊登時間︰2006-06-10 12:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 29 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|