勁睇碟呀...  |
今日一起身對眼仲有d唔舒服...之後就睇返前幾集ge『男人之苦』、『法證先鋒』、『向左走,向右走』套野庥庥地la,晚上就c『老馮日記』同『電車男』大結局...今日ge成個行程得個睇字...
ps:原來前幾日我ge偶像賀小美黎左銅鑼灣一帶,可惜我今日先知,如果唔係我一定會出去,真可惜...

|
| 刊登時間︰2006-07-02 12:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

琴晚做功課先發現左一樣野...  |
琴晚玩完電腦後,諗住做功課ge時候,點知俾我發現左一樣野,覺得超好奇,莊青ge身份証同green box card會係我到先攪野囉,今日好彩返到學校個陣冇遲到姐,欣欣今日發燒,so冇返,咁就冇左個機會,可惜...之後就同kid yan落去買野食,食完後就上去做功課,冇耐就睇人唱歌,差唔多到lunch個陣又落左去c人唱合唱,由於yanki冇返,so楊生就搵左2個form1 ge女仔黎唱,不過就...lunch同牛丸,福友去5月花到食,好好味呀,then又陪kid 欣佢地buy飯,唉,琴日做完file,今日就做雕塑,好唔鍾意做呀,無奈囉,好彩今日福友有拎d漫畫返黎姐,if唔係實悶死...個本『變身小辣妹』都幾好睇嫁,頭個到都幾攪笑,估唔到我『小云』要淪落到拎d泥返home做,o my god,真不幸...放左之後就同福友,張+怡去搵亞sir,跟住就去食雪糕+buy壽司...突然之間有一個唔識ge人行埋黎,好大力咁拍福友,我地3丁友o左咀...依家d hk人真客人...之後就返home lu...
ps:死la,依排成日都唔夠訓,成日攪到1至2點幾訓,日日都要bring con...攪到隻眼d好根出晒黎,今日嚇死我la,福友個d問我隻眼d眼根點解會變左成紫色ge... 佢地就feel好好奇,眼根唔係紅色咩,yy會係紫色...我就覺得好得人驚,真係好嚇親我,點算好呀,一日都唔好返,我驚遲d發炎...

|
| 刊登時間︰2006-06-30 10:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 好累耶.... |
今日勁多人叫我起身呀,好幸福呀,爸b叫完,莊青又叫,之後欣欣又叫,最攪笑就係o wan,佢7點幾先叫我...我心諗佢不如唔好叫...個一刻有d無奈...very hate落雨呀,攪到我等唔到車,要等第2部,之後返到school,miss張叫我坐出面,仲無奈...我遲左3個字姐,洗唔洗攪到咁呀,爆魚囉冇耐,ka lai上左黎同我傾計,差唔多10點個陣,落左去潘生到食呀,做到2點幾同kid欣周圍搵miss,今日留art好累呀,好彩6點到佢放人姐,then就去左green box搵yanki同亞汶,跟住就同佢地去建生搵人,唉...佢地d野令到我做佢個fd都覺得好矛盾呀,冇耐yanki話要搵佢個fd,原先諗住送到佢去良景,點知奧云又趕time,so送左一陣,then我就去左莊青HOME,佢幫我手做功課我就係咁玩電腦,好耐都冇見過佢亞妹la,見到佢好happy耶,之後就同佢媽咪傾左一陣計,聽佢媽咪講話『薔薇之戀』仲好睇過『惡作劇之吻』好想睇呀...做到11點8到,莊青就送我搭車車,唔知點解發覺自己好似愈來愈like,鄭元暢咁ge,好想快d睇到鄭元暢拍ge『薔薇之戀』...
ps:Tonight一定要打醒十二分精神,如果唔係聽日又唔洗走LA...

我覺得呢兩張相睇落去好似差好遠咁ge,左邊個張好like耶,靚仔幾多,keke... |
| 刊登時間︰2006-06-30 12:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 最後一日的考試 |
琴晚做art,做到2點幾先訓,today朝早勁俾爸b正醒,今日最後ge exam係art,都幾easy,好彩我都用左3個鍾就做得晒,time岩岩好...then同福友,牛丸,葉wing芝一齊食lunch,食完搵miss,點知搵完上到去又俾miss張話,佢個大細女,今日都黎左我地學校,佢兩個都幾似樣下,做到5點幾走人,之後福友同牛丸陪我去buy野,跟住到我陪返佢地去書軒,搵漫畫,搵死人la,由細到大都未試過咁樣搵書,搵完就諗住返home,點知福友唔記得拎"姐",so我地又陪佢上返去,點知見到亞ming同佢個fd,好耐都冇見佢la,唔知係唔係耐左冇見,so見到個陣好陌生...then佢地送me搭車,返到home好累呀,好慘,聽日冇得玩,仲要朝早8點圯身,原先約左莊青佢地出去玩,由於要返學,so唔出得,sorry呀,掃左你地慶...
ps:今日好黑仔呀,勁俾人踩,仲同踩左好多下...
--選擇題--
001> 毀容定無仔生 : 無仔生
002> 日日家嘈屋閉定離婚 :離婚
003> 生暗瘡定痔瘡 : 暗瘡
004> 比狗咬定中白鴿屎 : 兩樣都唔想
005> 比人殺定自殺 : 自殺
006> 通常睇醫生唔食藥定食藥唔睇醫生 :食藥唔睇醫生 ,if要see doctor唔食蔾睇黎做咩呀,都係想個病好姐...
007> 比陌生人打,你會打返佢定打999 : 打999,我唔會除便打人
008> 淨係可以洗一樣,你會洗腳定洗頭 : 洗頭
009> 早餐想食栗米片定麥皮 : 栗米片
010> 想身體健康但偏肥還是model身型但貧血 :當然身體健康但偏肥
011> 比人話樣衰定性格差 :比人話樣衰多
012> 多人追定無人追(包括男人同女人) : 無人追
013> 比人爆一個樽定狠狠打十巴 : 兩樣都唔選擇得ma,會好痛
014> 髮泥定噴髮膠 : 噴髮膠
015> 冷氣機定電視 : 當然是電視la,冇佢我會好唔掂正=生不如死
|
| 刊登時間︰2006-06-28 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

......我和你的愛將已成過去※  |
--習慣題--
001> 用左手定右手食飯 : 右,不過間中貪玩用左
002> 用左手定右手寫字 : 右
003> 幾耐換一次床單 : 唔定
004> 去茶樓飲茶會自己再洗杯嗎 :會
005> 修剪手指甲會先剪左手定右手 :左
006> 修剪腳甲會先剪左腳定右腳 : 左
007> 一日食幾多飯 : 係屋企食一碗,番學日子食一碗
008> 沖完涼會先著衫還是褲 : 著底衫
009> 搭小巴會如何叫司機停車 : 「xx地方有落呀」
010> 看書會先看結局還是由頭開始看:I like由頭start
011> 手表帶左手定右手 : 一定係左
012> 手機是長開嗎 : 都冇
013> 每日打比邊個係最多次數 : 好少打電話
014> 沖完涼抹完身的濕毛巾會如何處置:洗完淨掛起
015> 洗完頭會吹頭嗎 : no,bc d hair會好dry
|
| 刊登時間︰2006-06-27 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 29 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|