我要努力向上!
做到最好!
1d是我們的大家庭!
是一個整體!一個都不能小!
我身為班會主席.係有責任令到1d有一個好既學習環境!
所以我承諾!
我李小星以後...
都係講多d粗口算xddd..'
大個仔係我..y0 h0!
本人帥嗎?_?
相信已經情不自禁愛上了我吧xddd.;''
我們是快樂的好兒童
我們天天一起扑野
我們在屌系
我們在射精
我們天天打飛機
多謝大家對我既支持*v*
yo!...man!!!