| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 10 月 1 日 星期日 |
 | |
| 184 去左mk |
今日好慘呀...本來有個fd生日,,諗住同佢去慶祝既,,,點知佢又一早原來約左人,,,之後諗住join番jacky佢地bbq...點知佢地又取消左,,,之後好彩約左helen去mk行啦....都冇咁悶啦
|
| 刊登時間︰2006-10-02 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 29 日 星期五 |
 | |
| 183 present |
今日頭個兩堂係beverage,,,飲左我至鐘意既奶昔,,,,但d奶昔都唔似奶昔....似朱古力奶多d....原來奶昔好易整乍...
小息之後就要present啦....我34號,,所以有長D時間溫啦...HELEN唔係咁好啦....佢3號,,好快就要講....到我個陣,,,拎個盤..好似就黎跌緊....所以隻手唔知擺去邊緊la,,上台persent個陣,,講到唔知點緊lo~~
今日食lunch,,又係同leo..jacky佢地個班人食...d野勁遲黎,,,好彩冇邊到,,,..
放左學本來去交D野既...點知唔遁得左影印啦...所妁要HELEN同MONEY陪我去...之後撞到TYSON呀,,,影完之後就join左佢地啦,,,不過今日淨係傾下偈lo,,多左寶欣,,因為佢唔想咁旱返屋企姐... |
| 刊登時間︰2006-09-30 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 28 日 星期四 |
 | |
| 182 今日好hurt呀 |
今日小息同左阿king,,tyson,,money玩鋤dee呀....我識玩話是pair啦,,,lunch個陣,,我地偷偷地拎m記番學校classroom食,.,,搵到sunny個袋都係汽水呀...好唔好意思...佢竟然冇嬲到,,,超好人,,佢話唔整都整左啦,,,,佢真係唔識發脾氣架
放學又係同佢地玩,,個一個醒日著住件格仔衫既男仔,,,話我,,串我,,,好死黑人憎呀,,,今日搭mtr番屋企,,,番到屋企就對住部腦 |
| 刊登時間︰2006-09-28 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 27 日 星期三 |
 | |
| 181 平時一樣 |
今日都係同king一齊返學...多左d野講,,,,今日都係同平時一樣...玩下,,傾下 |
| 刊登時間︰2006-09-28 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 26 日 星期二 |
 | |
| 180 聲沙 |
今日我有人陪我返學啦,,,唔駛咁悶啦,,,,因為我地都係裕民坊落車....我把聲好沙,,又眼訓,,,,放左學同money行左apm,,,想走個陣點知見到jacky佢地,,,之後就join左佢地,,,又見到婉君,,同佢傾左好耐,,今日同左money一齊搭mtr,,,去黃大仙..
都係一齊睇招職 |
| 刊登時間︰2006-09-28 06:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 50 | »
|