| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 9 月 25 日 星期一 |
 | |
| 179 去左唱k |
我日我一返學就問唱k D野啦...到左放學,,,我地就去左NEWAY唱呀,,,同BEN,JACKY,LEO,陳華風,YUKI,英偉,CHLOE,JENNY, 朱小棠...等等去K,,,共12人,,,,阿BEN醒碟飯掉左起地下,,,,超好笑,,,我就倒瀉左杯野.....我地醒日同圍走,,,因為我地分房唱...仲要唔同層呀....所以d人4:00就cut左啦,,,超準時...好唔抵呀
之後唱完join阿蛋佢地啦.....去左玩....呵呵
|
| 刊登時間︰2006-09-28 06:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 24 日 星期日 |
 | |
| 178 今日好夜訓呀 |
今日我起左伸就玩電腦呀.....之後grace就add我同我講ok sir份功課星期二交,,,,我就即刻狂做la,,,好多菌又搵唔到,,,之後king sd左D網比我,,,寫到D特點,,仲叫淳淳夜D on同我地print la,,,點知又做唔曬.....只可以叫佢同我地print普通話個份酒店名啦,,,
做唔好夜先訓,,,evil搵唔到人幫佢print啦,,,,我地醒班超夜先訓 |
| 刊登時間︰2006-09-28 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 23 日 星期六 |
 | |
| 177 星期六冇野做 |
今日起左伸就一直玩電腦呀,,,,,同左好多人傾msn lo,.,,,超無聊呀,,,又冇人約出去玩,,我好耐都未出過街啦 |
| 刊登時間︰2006-09-28 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 22 日 星期五 |
 | |
| 176 好多人add |
今日上beverage堂,,,本來玩pair既,,,點知D凳排成一行,,,可鹿知我地醒日玩la,,,今日去學校禮堂,,,點知個禮堂超細呀....個台又矮la...之後仲見到小強,,,我驚到喊左出黎,,,好大隻lo...今日文字處理堂個陣我地打完編野就玩msn,,,,我add左paddy同mandy啦,,,,但唔知點解karly個msn我睇唔到佢la,,,,今日oral個陣我好唔熟呀,,,溫左唔記得曬la,,,,好慘呀...小息個陣都溫得好好架
放左學之後我同money就去左apm就join番雞蛋佢地,,,,一齊玩pair,,,,玩到5:30左右就送我小學同學個d去返工,,之後我地就行apm搵cake食,,,,但冇岩la....我地就一齊搭mtr番屋企啦....阿蛋就約左fd....我同money一齊都係黃大仙落,,,之後我地就坐係地鐵站搵工,,,,傾偈lo
番到屋企勁多人add我....我就同money講,,但money話冇咩人add左lo....尋日add我人個d全部都係男仔黎呀,,,,依家已經有25個同學la.... |
| 刊登時間︰2006-09-23 01:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 21 日 星期四 |
 | |
| 175 miss冇返 |
今日miss pagge lee冇番呀....一方我係開心....另一方面就有少許失望lo..
今日個堂front office係ok sir代堂,,,佢比我地自由活動,,,但佢話唔比我地玩pair呀....我地仲偷偷地玩,,,但阿sir又捉我地la...仲90度鞠躬叫我地唔好玩呀....ok sir好盡責呀,,,我地就玩true or dare,,,
不過我就話點解唔係聽日唔番呢,,,,因為我聽日oral呀 |
| 刊登時間︰2006-09-23 01:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 50 | »
|