Cursor by www.Soup-Faerie.Com
★☆小欣萬花筒°∵°☆↘
點解你地好似變曬咁架,以前既老地方已經不在了,雖然依家有人錫同氹,但我依然唔係好開心,我好辛苦啦,唔想再裝笑,希望你地可以理解吧!
siuyankerry
暱稱: 小欣
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
176 考acc.同tourism
175 考house keeping
173 interview當日
172 有得interview
174 考cost control
文章分類
全部 (249)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
∼Links∼
Charming Charlene* .:. Sasa Station. Twins Delight* ---123-sagill club--- :.Rainie Studio.: 楊丞琳香港非官方網頁
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 8
今日人氣: 2
累積人氣: 2740
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 25 日  星期一 晴天
179 去左唱k

我日我一返學就問唱k D野啦...到左放學,,,我地就去左NEWAY唱呀,,,同BEN,JACKY,LEO,陳華風,YUKI,英偉,CHLOE,JENNY, 朱小棠...等等去K,,,共12人,,,,阿BEN醒碟飯掉左起地下,,,,超好笑,,,我就倒瀉左杯野.....我地醒日同圍走,,,因為我地分房唱...仲要唔同層呀....所以d人4:00就cut左啦,,,超準時...好唔抵呀

之後唱完join阿蛋佢地啦.....去左玩....呵呵

刊登時間︰2006-09-28 06:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 24 日  星期日 晴天
178 今日好夜訓呀

今日我起左伸就玩電腦呀.....之後grace就add我同我講ok sir份功課星期二交,,,,我就即刻狂做la,,,好多菌又搵唔到,,,之後king sd左D網比我,,,寫到D特點,,仲叫淳淳夜D on同我地print la,,,點知又做唔曬.....只可以叫佢同我地print普通話個份酒店名啦,,,

做唔好夜先訓,,,evil搵唔到人幫佢print啦,,,,我地醒班超夜先訓

刊登時間︰2006-09-28 06:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 23 日  星期六 晴天
177 星期六冇野做

今日起左伸就一直玩電腦呀,,,,,同左好多人傾msn lo,.,,,超無聊呀,,,又冇人約出去玩,,我好耐都未出過街啦

刊登時間︰2006-09-28 06:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 22 日  星期五 晴天
176 好多人add

今日上beverage堂,,,本來玩pair既,,,點知D凳排成一行,,,可鹿知我地醒日玩la,,,今日去學校禮堂,,,點知個禮堂超細呀....個台又矮la...之後仲見到小強,,,我驚到喊左出黎,,,好大隻lo...今日文字處理堂個陣我地打完編野就玩msn,,,,我add左paddy同mandy啦,,,,但唔知點解karly個msn我睇唔到佢la,,,,今日oral個陣我好唔熟呀,,,溫左唔記得曬la,,,,好慘呀...小息個陣都溫得好好架

放左學之後我同money就去左apm就join番雞蛋佢地,,,,一齊玩pair,,,,玩到5:30左右就送我小學同學個d去返工,,之後我地就行apm搵cake食,,,,但冇岩la....我地就一齊搭mtr番屋企啦....阿蛋就約左fd....我同money一齊都係黃大仙落,,,之後我地就坐係地鐵站搵工,,,,傾偈lo

番到屋企勁多人add我....我就同money講,,但money話冇咩人add左lo....尋日add我人個d全部都係男仔黎呀,,,,依家已經有25個同學la....

刊登時間︰2006-09-23 01:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 21 日  星期四 晴天
175 miss冇返

今日miss pagge lee冇番呀....一方我係開心....另一方面就有少許失望lo..

今日個堂front office係ok sir代堂,,,佢比我地自由活動,,,但佢話唔比我地玩pair呀....我地仲偷偷地玩,,,但阿sir又捉我地la...仲90度鞠躬叫我地唔好玩呀....ok sir好盡責呀,,,我地就玩true or dare,,,

不過我就話點解唔係聽日唔番呢,,,,因為我聽日oral呀

刊登時間︰2006-09-23 01:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]