Cursor by www.Soup-Faerie.Com
★☆小欣萬花筒°∵°☆↘
點解你地好似變曬咁架,以前既老地方已經不在了,雖然依家有人錫同氹,但我依然唔係好開心,我好辛苦啦,唔想再裝笑,希望你地可以理解吧!
siuyankerry
暱稱: 小欣
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
176 考acc.同tourism
175 考house keeping
173 interview當日
172 有得interview
174 考cost control
文章分類
全部 (249)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
∼Links∼
Charming Charlene* .:. Sasa Station. Twins Delight* ---123-sagill club--- :.Rainie Studio.: 楊丞琳香港非官方網頁
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 8
今日人氣: 1
累積人氣: 2739
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 21 日  星期五 晴天
143 玩左一日啊

今日早上10:15分就出左門啦,約左小樂子,歡歡同君怡起mtr等,之後見唔到君怡,歡歡話因為佢婆婆有d事,所以就返左大陸呀,跟住我地就去旺中book房唱k,唔班佢地,因為佢地遲到呀,我地分開兩間房啊,之後叫埋羅婉一齊唱k,小樂子打比曾xx佢地,叫佢地自己開房,我地就一直唱唱到完左1:30左右啦,就上左佢搵佢地,叫佢地唱完搵我地,有張家豪,許智淳,曾永諾,同佢表弟啊,跟住佢地問我地去邊,歡歡就同佢地講去科學館,之後曾永諾就好大反應呀,不話我地之後都冇去到

之後羅婉就話佢要番教會,所以就走先,跟住我地就行下旺中,之後就去左朗豪坊到行,我地搭上頂,我係一路驚咁,因為我畏高,之後小樂子帶我同歡歡行個條樓梯,所以搞到我好驚,喊左出黎呀,之後佢地唱完k,佢地就話黎朗豪坊搵我地,之後我地去機鋪打左陣機,叫左黃煒熞黎,就去搵個地方座下飲下野啦,之後就已經食唔落野呀,仲話食韓燒,之後就行下啦,行左都好耐,最好笑阿歡歡同黃煒熞一路傾d唔知咩野可以傾咁耐lo,好似傾咩飛機呀,電腦呀,d勁深奧既野lo,但我行左咁耐我始終都好制下,食唔落野,但之後都要去join小強一齊去食,之後就食左好少野,勁唔抵呀∼食韓燒個陣阿小強同黃煒熞醒日講d好無謂既野,好無奈,但又好好笑,不過又好無聊lo

刊登時間︰2006-07-21 12:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 14 日  星期五 晴天
141 逛逛街

今日約左Annie同寶欣11:00起官塘地鐵站A出口apm等,不話我到唔到所以我要11:30先到倒,次後唸住去唱k,但係因為過左k lunch,所以冇去唱啦

次後我地行左藍田,食左冷面啦,之後返番官塘啦,去左M記食雪糕,但我食o個個新口味開頭都ok呀,不過越食越想吐lo,之後寶欣要番大陸,所以佢係M記等到佢弟弟來,就要走了,之後我同annie周圍行下啦,係apm,5樓見到莊偉諾同李家樂,不過佢地見唔到我地lo,塒地就扮見唔到佢地走左啦

刊登時間︰2006-07-14 11:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 13 日  星期四 晴天
140 去左石澳BBQ

今日去石澳BBQ呀,我今8:30日起左伸,之後約左寶欣10:30係官塘地鐵站等,點知我遲左出門口,所以醒10:50先到lo,之後我地搭地鐵去筲箕灣,但係中途個陣,本來由鰂魚涌要轉港島線,但我地掛住傾偈就塔錯車,搭番去油塘呀

之後去到石澳BBQ,燒燒下野食見到好多蜜蜂,我勁驚lo,之後細yo就拉左我去沙灘玩,又過左陣又番去燒野食,之後大yo佢地都一齊去玩,本來玩沙灘波,但係d風又向另一邊,而且又大,而個波又輕,所以就打唔到la,佢地醒班人都落曬水,但我就冇落啦,因為我驚遇溺,佢地又唔多人識游水,而且佢地都唔知靠唔靠得住啦∼

之後到左6:00左右,寶欣就話走啦,走左之後,大yo同細yo佢地兩人自已話仲出去玩水,玩完第一輪番黎,醒頭濕曬,個樣好恐怖,之後佢地話仲要出去玩,真係好鬼驚佢地出事呀,張家豪同曾永諾又唔肯去睇住佢地wo∼好彩之後都冇事

走個陣時,我地等唔到小巴,所以坐巴士番筲箕灣再轉番地鐵啦,起巴士個度,阿曾永諾靠起張家豪個肩度訓覺,根住大yo就偷拍左佢地啦∼哈哈

刊登時間︰2006-07-14 01:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 12 日  星期三 晴天
139 今日回港

今日好早起伸呀,因為要早d起伸搭車番香港,食完早餐之後就搭12:40分個班車返深圳過關,番到屋企已經3:45分啦

之後就番屋企一直玩電腦啦!!!∼

刊登時間︰2006-07-11 11:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 11 日  星期二 晴天
138 手絲雞

今日好開心呀,對住成日電腦,間屋又冇人呀

夜晚仲有手絲雞食添,正呀

刊登時間︰2006-07-11 11:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]