| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 7 月 10 日 星期一 |
 | |
| 137 唔舒服 |
今日一早起伸,一路係度打乞嚏,流鼻水,lunch個陣就去左御記度食野,御記係我舅父開既茶餐廳,我飲左杯蜜瓜汁同食左件奶醬多,好正呀,之後我表妹要買野玩,所以就陪佢去買,不過我個頭越來越暈呀
之後就返到婆婆屋企食晚飯,不過我好頭暈,所以訓左陣9:00先起伸食,之後就返舅父屋企訓覺
|
| 刊登時間︰2006-07-11 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 7 日 星期五 |
 | |
| 136 同表姐去玩 |
今日1點幾就起左伸啦,之後點知就停電,無得沖涼洗頭,因為個廁所無光黑蚊蚊沖唔到,所以就打左比婆婆問婆婆屋企有冇停電啦,之後婆婆話冇,所以就去左問婆婆拎鎖匙,點知打開左門,d燈又開唔著,所以又係冇電啦,之後就打左比表姐,我再問同一個問題,有冇停電呀,終於有一個確確實實話有電啦
我地去左食早餐之後就上表姐屋企沖涼洗頭啦,點知個天突然落雨啦,所以冇去到個一度,剩係去左咖啡店食野啦,同買左d頭飾啦,不過我覺得都幾happy呀 |
| 刊登時間︰2006-07-11 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 6 日 星期四 |
 | |
| 135 明天有著落 |
今日都幾早起左伸啊呀!然後1點鐘就過左婆婆屋企食lunch啦,跟住訓左陣午覺,之後6點幾7點就去左聚福樓食晚飯呀
無意中又比我知道表姐唔駛返工,所以明天有得玩lo |
| 刊登時間︰2006-07-11 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 4 日 星期二 |
 | |
| 134 今日回鄉 |
今日我要返我既大陸東莞石龍呀,因為我清明個陣應承左我表妹同佢慶祝生日
返大陸對於好多人來講可能唔係好like呀,但對於我黎講就非常開心。 |
| 刊登時間︰2006-07-11 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 1 日 星期六 |
 | |
| 133 歌唱試音 |
今日係歌啪比賽前試音既日子,我係11:00個一批,我去到天后地鐵站以為自己會唔識路,不過之後就決定去B出口,之後原來係勁近,就係地鐵站隔離,入到去,要身份証核對,之後個D工作人員就叫我入去前面個間房,D工作人員逐個逐個叫上去,叫到我個陣,有一個女仔係我後一個既,佢就同我傾左陣,原來佢經常去比賽既,之後到我,我唱得好差,又唔岩音,又未開聲lo
我覺得自己應該冇機會啦,之後返到屋企,淳淳打比我問我情形,我如實話佢知,佢比賽完左又打比我,佢話佢唱左兩句就比人丁左,唔知真定假呢? |
| 刊登時間︰2006-07-01 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 50 | »
|