| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 9 月 5 日 星期二 |
 | |
| 163 都係返學 |
今日第一堂既旅遊個MISS講得好悶,,,之後上HOUSE KEEPING個阿SIR好好笑,,,之後個阿SIR問KARLY問題,,,佢就呆左望住張時間表,,,個阿SIR超注意佢,,,又問佢D好猥瑣既問題lo
英文堂個MISS D英文好勁,,但D中文就唔多掂,,,連個卡字都唔識寫,,,
|
| 刊登時間︰2006-09-08 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 4 日 星期一 |
 | |
| 162 第一日正式上堂 |
呀!又番學啦,,,好開心啊...一返到學校,D人調曬位,,上星期識個兩個女仔又唔係一齊坐,,,好陌生
今日第一日正式上堂,頭個幾堂都係班務,,,選左個財政,,就係我後面個女仔,,,今日上堂D堂都係一樣,,,廚務個阿SIR好好笑,,,一D都唔悶,,,之後另一個教餐飲既阿SIR,,係IN我o個個阿SIR黎既,佢仲好笑,,,
今日食LUNCH同細YO同咖哩一齊食,,,個間野好難食呀,,,今日識左四個女同學呀 |
| 刊登時間︰2006-09-08 11:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 1 日 星期五 |
 | |
| 161 開學日 |
今日第一日返職訓呀,,,好happy啊,,,我約左咖哩,,細yo,,寶欣 一齊起kt mtr既D出口第,,,但我已經8:15A.M出門,,但都遲到,,,我得我下次一定唔可以遲啦,,,知MA???
之後一直行都見到好多人著校服,,,以為著錯左便服,,,之後原來唔係,,,好彩,,唔同學系係有唔同既要求ge,,,入到課室超靜la,,,唔似以前青松d氣氛架,,之後見到林業信wo,,,之後見到佢原來入錯課室ar,,,我地個class teacher好nice呀,,,好好人...唔錯呀,,,最後走前要自我介紹...好好笑,,,又好好玩...原來ne間學校都唔少青松係度讀呀,,文華昌啦,,邱思敏啦,,黃雪兒啦等等
完左之後,,我地就等咖哩放學la,,,我地係學校canteen到見到陳震豪要轉系,,,超驚係我地班,,之後就陪細yo去影學生相la,,跟住咖哩就要走,,行行下李家樂打比細yo,,,之後好彩陳震豪唔係我地班,,yeah!!!,,跟住我地陪細yo買校服lo,,,buy完之後,,,我就唸住去藍田買拖鞋既,,中途就見到邱思敏,,羅婉同曾永諾呀,,,同佢地傾左一陣,,
去到藍田就食冷麵,,,食完野,,,又買完拖鞋就各散,,,之後時間仲早,,,細yo就去左我屋企啦,,,佢去到就起我屋企食野啦,,,試褲啦,,,等等,,,走個陣我地就行左陣商場就食ice-cream呀,,之後就送走左佢啦~~~ |
| 刊登時間︰2006-09-01 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 31 日 星期四 |
 | |
| 160 去左掃貨 |
我今日約左小yo同寶欣去左旺角買衫買野,,,首先就陪左小yo拎眼鏡,,,之後就去左買書,,,我地仲掙個本書都買到啦,,仁小yo仲掙本作業未買到呀...
之後我地就行旺中去買野,,,我就同寶人揀左二件靚衫呀,,,之後我狂掃,,,唔停咁滯lo...呵呵
行完就行左一陣花園街就一齊搭mtr番屋企啦 |
| 刊登時間︰2006-09-01 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 26 日 星期六 |
 | |
| 159 去左游水 |
今日我同寶欣去左富山游水呀_好好玩,,,玩到3:00左右就冇游啦...之後去左行荷里活啦,,,
起荷里活見到明星呀,,,見到d唔係我like既明星lo..見到師兄,eo2同陳苑淇呀
冇咩興趣,,,so睇左唔夠一個字就left左啦 |
| 刊登時間︰2006-09-01 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 50 | »
|