|

琴晚11:59分,,PCC同QQ已經打黎同我講NA>3<超開心,,
哥哥FU,,佢又系,,嘻嘻..好多都講左牙>3<!!!!多謝哂!!
今日去唱K
NEWAY既房..系中國娃娃主題
超正>3< !! 但成間房紅色好恐怖
入黎個陣,有條友話我同牙嬋同PCC似樣,LOW B!
之後我地可以玩到8點..因為食自助餐哈哈
我食左好多野牙>3<
好犯賤..唱完條友入黎收錢系度塔訕..
問我地D野好吾好食..-.-
之後牙嬋問返佢::你煮架?
吾係佢煮問黎都吾知做乜..有點KID FEEL..
塔訕就塔訕啦!
玩完8點..緊係吾夠啦
去左大會堂個邊傾下計
又玩誠實大膽..
牙嬋跑圈!HAHAHAHAHXDDDDDDDDDDD!!!!
之後過左陣阿盈都黎左..又傾傾傾,,
買下野飲..之後等細傑黎!!XD
仆佢個臭街..=.=成年都未黎
由9點幾叫到10點幾都未屎黎
又話食飯又乜又物
終於佢話5分鐘內黎到,,黎吾到做30下掌上壓
跟住到11點都未黎
嬲到我屎左...仆街仲要我生日等佢條仆街咁撚耐!!
所以我MSN名同系MSN勁鬧佢!!
11點我要返去啦..因為要返去食蛋糕-3-!!
等左好耐架車,,等左15分鐘都未黎,,之後細傑打黎!!!!仆街啦佢!!
細傑11:20分去到..但我地已經走哂
最嬲系佢...仲要送人地錦上路再返黎
點等佢JA!屌!!
火都黎埋牙真係!!!!
P.S.小麟你好野牙.\/.!!應成左我又吾做!!PK去左長洲玩,,頂你個肺!!
傑.多謝你=3=XD
細傑,,死遲到大怪.\/.!! 食屎啦你去!!
葉子威,,FUCK U!! 有你等於冇你!!
多謝同我講過生日快樂既朋友-3-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XD~~
記得BBQ 喔=3= 各位XD
|