|

今天,,沒什麼特別事,,只是,,我已對[他]沒有感覺了!但是,,我又要不捨得,,
難道世界上只有[他]一個嗎?
1點幾,,就叫牙哥-Q打黎了,,每一次我同QQ傾計,,我都會好開心好開心,,
咩煩惱都冇哂,,因為Q佢真系好識得就人,,每次我想激嬲佢,,佢都吾會嬲,,
佢真系好好,,所以我好鍾意同佢傾計,,HA`=]
琴晚同[小妖]傾MSN,,因為佢系天蠍座既人,,佢同過1個獅子座既GF一齊,,
佢地1齊5年了,,真系好幸福,,不過已經系之前既事,,佢同我講左好多關於
天蠍座既野,,好易變心,,冇主見,,等等,,叫我吾想同佢1齊就飛佢,,嗯,,
我都有諗過,,但我又吾捨得,,真犯賤,,對,,一有我真系鍾意既BF,,我就會
真心咁對佢,,但系今次,,佢傷得我太多喇,,慢慢我已經對佢淡左..而家?
已經吾鍾意佢LU`吾多吾少都會吾捨得,,唉!!琴日PCC話我花心,,我認
如果我吾鍾意佢我系會好花心,,因為呢一個人已經吾值得我再去鍾意佢喇`
就算我付出左咁又點?唉,,我吾會再因為一個吾系真系鍾意我既人而喊!!!!!
吾值得,,真系吾值得!!!!!!!!
之後佢放工4點幾到打黎,,嗯,,5點佢返到HOME再打黎,,傾左陣收左線,,
GD,,大概已經完了=]
|